Amazon poszukuje pracowników w Polsce (OFERTY PRACY)

Amazon otworzy do 2015 roku trzy wielkie centra logistyczne. Inwestycja ma przynieść ok. 6 tysięcy miejsc pracy. Zobacz aktualne oferty pracy w Amazon w Polsce, we Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście.
Amazon poszukuje pracowników w Polsce. Sprawdź oferty pracy
Amazon to największa sieć sprzedaży wysyłkowej - za jej pośrednictwem można kupić nie tylko książki, lecz również muzykę, filmy, odzież, biżuterię i oprogramowanie komputerowe.

fot. zinger/flickr (CC-BY 2.0)

Jedno z centrów logistycznych, których otwarcie planowane jest do sierpnia 2014 roku, zlokalizowane będzie niedaleko Wrocławia, w Bielanach Wrocławskich, w gminie Kobierzyce. Wynajmowane będzie od firmy Goodman. Natomiast drugie centrum powstanie w Sadach w okolicy Poznania, w gminie Tarnowo Podgórne.

Zobacz też: Amazon otworzy w Polsce trzy centra logistyczne i zatrudni 6 tys. osób 

W połowie 2015 r. zostanie otwarte kolejne centrum logistyczne w Bielanach Wrocławskich, niedaleko pierwszego budynku firmy Amazon, które będzie wynajmowane od Panattoni Europe. Każde z nich będzie zajmowało powierzchnię ok. 95 000 m2 (czyli około 13 boisk piłkarskich).

Amazon w Polsce - zobacz oferty pracy

Łącznie Amazon zatrudni w Polsce 6 tys. pracowników oraz 9 tys. pracowników tymczasowych. Właśnie ruszyła rekrutacja. Poszukiwani są: managerowie, analitycy biznesowi, osoby do działu kadr, logistycznego i IT.

- Kandydaci powinni cechować się inicjatywą własną, ambicją oraz pasją do realizacji potrzeb klienta w zakresie zakupów online na najwyższym poziomie. Oferujemy stanowiska w wielu obszarach, począwszy od pracowników produkcyjnych (przyjęcie towaru, magazynowanie, komisjonowanie, pakowanie) aż po stanowiska liderów zespołu oraz pozycje menedżerskie - czytamy w ogłoszeniach o pracę.

Zobacz też: Zarobki w sektorze publicznym: Nie wszyscy są tak samo wynagradzani 

Osoby, które chciałyby podjąć pracę na stanowiskach produkcyjnych, muszą poczekać do kwietnia 2014 roku. Chociaż można już aplikować:

- Jeżeli chcieliby Państwo złożyć swoją aplikację już dzisiaj, prosimy o przesłanie swoich dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: careers-in-poland@amazon.lu z załączeniem klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji. Prosimy o informację, na jakie stanowisko pracy została złożona aplikacja. Zachowany do tego czasu Państwa dokumenty w naszej bazie i poinformujemy Państwa niezwłocznie, jak tylko rozpoczniemy proces rekrutacji na stanowiska produkcyjne - wyjaśniają pracownicy Amazona.

Amazon szuka pracowników. Sprawdź ogłoszenia

Polskie centra logistyczne zostaną włączone do europejskiej sieci Amazon. Będą służyły zamówieniom z Amazon.de, a docelowo będą obsługiwać klientów Amazon z całej Europy.

Jak informują przedstawiciele firmy, kluczowym powodem decyzji o otwarciu nowych centrów, oprócz dostępu do bazy zatrudnienia, była lokalizacja Polski w środkowej Europie oraz bliskie połączenia kraju z kluczowymi rynkami.

Amazon to największa sieć sprzedaży wysyłkowej - za jej pośrednictwem można kupić nie tylko książki, lecz również muzykę, filmy, odzież, biżuterię i oprogramowanie komputerowe. 

Oferty pracy Amazon:

- Gdynia (Trójmiasto)

- Poznań

- Wrocław

- Bielany Wrocławskie

Autor: Mariusz Kruczek
Współpraca: Kinga Czernichowska
Podziel się:
Wersja do drukuWersja do druku
62komentarzy
Dodaj komentarz

Komentarze (62)

Wszystko pięknie ładnie tylko za ile 1600 Brutto. Polska to biali murzyni.!!!
Pan, 30.10.2013, 08:12
że lepiej żyć na socjalu?
vvv, 30.10.2013, 11:16
nie, ze lepiej stad spier*alac. przenoszą magazyny do nas z niemiec bo tam placa 10euro/h a u nas nie wiem czy 10 zl. biznes is biznes
ccc, 30.10.2013, 12:05
W Niemczech min płaca 10 Euro....W Polsce 2 Euro.
Ceny wiadomo takie same, ba nawet w Niemczech niższe. Więc wybór jest prosty
gość, 28.11.2013, 12:47
Tak ??? To zalatw mi robote w Niemczech. Myslisz, ze to tak latwo po prostu spakowac sobie torbe i wyjechac na drugi dzien ??? Wyjechac jak najbardziej, ale co dalej ??? Na dworcu spac i mieszkac ??? Tak samo musi cie ktos "wkrecic" do pracy tam jak i tutaj.
wilku, 09.03.2014, 23:22
lepiej spac pod mostem, jesc byle co niz w polsce isc na reke bandyckim pracodawcom i robic co im pasuje. tacy jak ty zgadzajac sie na wszystko psuja walke o wyzsze wynagrodzenia.
mojra, 21.03.2014, 14:27
Oczywiście że lepiej, gdyby takowy w Polszy był. Twoim zdaniem, jak pewnie większości polaków, lepiej zajechać się za marne grosze a potem umrzeć z chorób... Teraz widzę że wszyscy atakują "SOCJAL", który odpowiada za całe zło tego kraju, choć przecież tego dumnie brzmiącego socjalu prawie nie ma! Za chwile ktoś wam powie, że bieda w kraju to wina świętego mikołaja i wtedy będziecie atakować "MIKOŁAJKOWCÓW"! Wiesz że około 40% budżetu państwa idzie na administrację??? Jak myślisz, ile procent idzie na tzw "SOCJAL"??? Zdziwił byś się jak znaczący wpływ na gospodarkę i wysokość zarobków ma prawdziwy SOCJAL... Ludzie wstydzą się "SOCJALU" ale już nie wstydzą się być dymani za parę groszy! Być durniem robiącym za pięciu, za miskę ryżu, to brzmi dumnie, prawdziwy powód do dumy...
Michoł, 30.10.2013, 13:33
w którym socjalu nie było.To pózniejszy wynalazek.Nie jestem nauczona wyciągać ręki po niewypracowane pieniądze.Wolę robić za nieduże pieniadze ale moje własne.Z tego,co wiem,socjal nie jest taki mały,za to chetnie brany nie tylko przez biedych a raczej w większości przez różnej maści cwaniaczków.Gadki typu"bo mi się nalezy"nie mogę słuchać.A ludzi,co się oszczędzają,bo szkoda zdrowia,jest coraz więcej.Ciekawe,skąd niedługo weżmiemy budowlańców i tego typu fachowców,jak oni też dojdą do wniosku,że za bardzo się eksploatują.Remoncik w domu sam będziesz sobie robił i worki z cementem nosił.Nie wspomnę o podobnych,fizycznych zawodach.Co do firmy niemieckiej,to gdyby mieli pąłcić u nas tyle co w Niemczech,nie mieliby potrzeby przenosić do nas fabryk.Czysta ekonomia.Bedzie im tu za drogo,przeniosą się gdzie indziej i nawet takiej pracy nie będzie.Obecne pokolenie nie szanuje pracy i to musi się zemścić.
vvv, 31.10.2013, 18:23
skąd brać budowlańców ? po prostu im zaplacić :D proste jak drut . ty charujesz jak wół masz coś tam to wywal wszystko by ci ktoś za ciebie zrobił . pamiętaj że oni chcą też żyć :D i też są pazerni tak jak ty :)
"chcesz mieć pieniądze to sobie wypracuj" jasne tylko gdzie ? jak? za co? żeby firmę zalożyć trzeba mieć wkład własny inaczej "normalny ekonomista" nie powie ci że to zadziała. bez pieniędzy nie zoribsz nic! możesz być tylko bezdomnym. ułamek promila osób jest w stanie wybić się bez pieniędzy . ale tacy ludzie mają tyle szczęścia ( bo to jest po prostu fart fuks szczęście nic więcej) że równie dobrze z własnej głupoty mogli by zagrać w totka i w jednej chwili stać się milionerami ale nie robią tego , z własnej glupoty. może właśnie w głupocie tkwi sila? kto wie.
co do budowlańców - i o to chodzi! sam sobie rób - jak nie chcesz płacić ! cała istota myślenia nowoczesnych młodych ludzi ja nazwałbym to pokoleniem z - generacja ludzi MYŚLĄCYCH LOGICZNIE SWOJĄ GŁOWĄ A NIE STADNIE! UMIEJĄCYCH KALKULOWAĆ TRZEŹWO MYŚLEĆ KTÓRZY WIEDZĄ I ROZUMIEJĄ SŁOWO "ŻYCIE" JEDNYNE ŻYCIE DRUGIEGO NIE MASZ ! PRACA TO NIE SENS ŻYCIA TYLKO WARUNEK DO PRZEZYCIA.
IDŹ DO PRACY NA 8 GODZIN ZRÓB TO CO LEZY W GESTII TWOICH OBOWIĄZKÓW I CZEKAJ NA REGULARNĄ WYPŁATĘ DO 10TEGO ZA KTÓRĄ MOŻESZ WSZYSTKO NORMALNIE OPŁACIĆ KUPIC PALIWO DO AUTA - KUPIĆ ROWER KOŁKA DO ROLEK ZA 800 ZŁ ( BO TYLE KOSZTUJĄ NAJTAŃSZE MODELE ) MATERIAŁY DO REALIZOWANIA SWOJEJ PASJI, DRUGIE TYLE PRZYNOSI DRUGA POŁOWA I MOŻESZ ZAKŁADAĆ RODZINĘ ROBIĆ DZIECI BUDOWAĆ DOM. to jest sens życia! i po to ono jest. a nie że jesteś niewolnikiem nic nie masz na nic ciebie nie stać a robić jakiemuś deb...wi za darmo na nową willę nad jeziorem i nowego kadilaka :/ a często gn..j nawet umowy ci nie da i nie wykupu ubezpieczenia :/
fdas, 31.10.2013, 18:32
popieram w pełni !
ADI, 03.11.2013, 17:48
bardzo logiczna wypowiedź,ale moi Drodzy-co z tego?Możemy sobie popisać.
Każdy widzi co się dzieje wokół-a jaki mamy na to wpływ?
Jak to możliwe że w Niemczech ,można zarobić 10x tyle co u nas?.A przecież tam pracują nasi ludzie.Te same ręce ,ta sama praca?Ich stać żeby pracownikowi zapłacić -a nas nie?Ale skoro u nas 3/4 ludzików bierze socjal,a oprócz tego napycha kabzę cwaniaczkom- "przedsiębiorcom"u których pracują bez rejestracji, to skąd ma być kasa w budżecie?
gość, 02.12.2013, 18:45
"Obecne pokolenie nie szanuje pracy i to musi się zemścić." - rozbroił mnie ten tekst. A jak tu szanować pracę za 5 zł na godzinę, i to jeszcze na umowie śmieciowej? Ani mieszkania nie wynajmiesz, ani nie założysz rodziny. Nie wiem kim jesteś człowieku ani ile lat masz, ale rozumu to niestety Bozia nie dała.
masakra, 11.11.2013, 12:10
w PRL płacono za pracę tyle ,że socjalu nikt nie potrzebował ,Polak z Polaka murzyna nie robił.dzisiaj żeby jedni zarabiali miliony to pozostali muszą zarabiać grosze,po to ludzie wychodzili na ulice ,żeby wykrzyczeć nową Polskę to ją mają,
krystek, 24.12.2013, 13:20
Jak około 1970 roku zaczynałem pracę w PRL-u to za miesięczne wynagrodzenie (minimalne, bo nikt nie dawał więcej), mogłem kupić 25 kg kiełbasy zwyczajnej po 40 zł. Teraz za minimalne wynagrodzenie netto (ok. 1200 zł) można kupić 50 - 60 kg dobrej kiełbasy. Cukier - 12 zł, później 10,50 zł. Teraz około 3 zł za kg. Pół litra wódki - 50 zł, czyli 20 butelek za miesiąc pracy. Teraz - 60 butelek po 20 zł. Paliwo kosztowało 5 zł i 6,50 ( lepsza etylina), diesel był wyjątkowo tani - 2,20 zł za litr. Teraz paliwo jest w zbliżonej cenie, diesel jest 2,5 raza droższy. Bardzo droga była odzież - garnitur męski kosztował tyle, co miesięczna pensja, wersalka - 4 pensje. Bilety kolejowe i autobusowe były mniej więcej w cenie obecnych. Samolotami nikt z ludu nie latał. Czy aż tyle płacono za pracę w PRL? Tak naprawdę cenami a tym samym losem ludzi steruje państwo, a nie żaden rynek.
J;, 03.02.2014, 08:19
brawo, brawo, brawo
siedziec na socjalu i brac ile i puki sie da az zaplaca tyle ile niemcom. nie jesetesmy od nich gorsi, powiem nawet ze duuuuuuuuzo lepsi, tylko szwaby nas gnoja uwazajac za gorszych
mojra, 21.03.2014, 14:30
w niemczech stawki są różne, przykład Berlin, urzędowa najniższa stawka na budowie to 11 z centami... na początek trzeba coś umieć i podstawa - komunikować się w ojczystym języku gospodarzy, więc o co loto? ponarzekajmy i pohejtujmy mądrzejsze posty
Tralalala, 02.04.2014, 21:03
lepiej żyć na socjalu. czemu masz tyrać jak wół roboczy za minimalną jak możesz mieć mniejszy bo mniejszy ale bez pracy socjal? tylko głupek totalny pomyśli że praca uszlachetnia :/ normalny człowiek mając do wyboru PRACOWAĆ I MIEĆ PIENIĄDZE NA ŻYCIE A NIE PRACOWAĆ I MIEĆ PIENIĄDZE NA ŻYCIE WYBIERZE TO DRUGIE !!!!
nienormalny to taki który ma wbite do łba że PRACA TO JEGO SENS ŻYCIA.
ale na to nie ma lekarstwa. praca jak najbardziej ale pod jednym warunkiem - że będzie opłacalna że sobie wyliczysz że faktycznie wykonując to i to zadanie tyle i tyle godzin dostając tyle i tyle pieniędzy jesteś zadowolony i chcesz poświęcić świadomie swój prywatny czas czyli zycie by razem z kimś tworzyć coś co przyniesie pieniądze ale masz z tego też swoje ale nie praca tyrania za darmo bo nie ma innego wyjścia.
to nie jest normalne - to jest niewolnictwo. to dawno zostało zniesione a teraz wraca. :/
UWIERZ MI ŻE SOCJAL TO JAK DARMOWY INTERNET AERO 2 - MA NA CELU SPRAWIENIE BY CENY NORMALNEGO INTERNETU SPADŁY BO WIELU LUDZIOM PRZESTANIE SIĘ OPŁACAĆ KUPOWAĆ COŚ CO MOGA MIEĆ ZA DARMO WIĘC FIRMY ZACZNĄ WALCZYĆ CENOWO I PRODUKTOWO . I O TO CHODZI. TO SAMO Z PRACĄ . masz socjal który umożliwia ci przeżycie ( w czasach kiedy produkcja opiera się na 90% maszynach - a nie jak dawniej ludziach!!!! istotny niezmiernie fundamentalny fakt) i jeśli chcesz więcej to idziesz pracować i wybierasz pracę która ci da odpowiednie dla ciebie pieniądze znacznie większe niż to coś co się proponuje dla wydymania ludzi. SOCJAL TO OGROMNY BAT NA PRZEDSIĘBIORCĘ BO TEN STRACI MASĘ OGROMNEJ WARTOŚCI KTÓRA SPRAWIA ŻE JEGO MAJĄTEK NIEMAL ZA DARMO ROŚNIE. TRACI DARMOWĄ SIŁĘ ROBOCZĄ I MUSI ZACZĄĆ SIĘ DZIELIĆ. TO BYŁO DAWNIEJ TERAZ TEGO NIE MA- TERAZ MAMY NOWE EMISJE DARMOWEJ SIŁY ROBOCZEJ W POSTACI STAŻY. SPRAWA SPRZED KILKU DNI ;) pozdrawiam zdrowo myślących
fdsa, 31.10.2013, 18:23
Rozśmiesza mnie,jak ktos pisze o czasach znanych z opowiadań i książek.Za komuny nie było prywaciarzy,wszystko było państwowe.Człowiek pracował,bo nie miał wyboru-nie pracujesz to nie jesz.Myślisz,że na wszystko było stać z wypłaty?Grubo się mylisz.Z dwóch wypłat ledwo starczało na opłaty i jedzenie.Auto mieli wybrańcy,więc nie było potrzeba na paliwo i opłaty związane z autem.Komputerów nikt nie miał to i internet nie był potrzebny.Na telefon stacjonarny czekałam 10 lat a komórek tez oczywiście nie było.Ogólnie w sklepach nic nie było,więc i wydawać nie było na co.Dlatego ludziom starczało.Teraz każdy patrzy aby mieć a najlepiej mieć bez pracy.Uważam obecne pokolenie za roszczeniowych nierobów.Nie będzie dobrze.Moje pokolenie kiedyś przejdzie na renty,emerytury a wtedy nie będzie komu walić w US na te Wasze socjale.Bedzie druga Ameryka-brak koedeksu pracy,urlopów,umów itp.Ubezpieczenia będą dla wybrańców a jak straci się pracę to pójdzie pod most,bo tam socjal praktycznie nie istnieje.Dlatego tam każdy szanuje prace.Tusek się zapętlił,zaczoł rozdawać nierobom zamiast pomagać firmom.Małe padają jak muchy,duże sprzedawane są obcemu kapitałowi,bo koszty są zbyt wysokie.No ale kogo to obchodzi.Lepiej narzekać.że nie ma polkiego przemysłu,że wszystko obce i że za małe pensje.
vvv, 31.10.2013, 21:10
w PRL nie bylo prywaciazy nie badz smieszna chyba ze jestes malolata i gadasz glupoty ale w tym wypadku to zrozumiem bo wam mlodym nawsadzali takich glupot do glowy ze jak to sie mowi GLOWA MALA.
parasewicz, 01.11.2013, 11:49
Za komuny było lepiej niż teraz. Moi rodzice oboje robotnicy może i zarabiali mało, ale jakoś na dwójkę dzieci było ich stać, mieszkanie kupili, samochód był, co rok jeździłam z siostrą na kolonie czy obozy, bo to było częściowo finansowane z zakładu pracy, na święta zawsze były paczki, były premie. Więc nie byliśmy bogaci ale jakoś się żyło. No a teraz co? Zakłady pracy rodziców przejął prywaciarz i nie ma żadnych premii, żadnych podwyżek od lat, już nic nie finansują, żadnych kolonii, nic. Ceny w sklepach coraz wyższe, a pensje stoją w miejscu. I mało kogo stać teraz na dziecko.
masakra, 11.11.2013, 12:16
Pochodzę z rodziny tzw.;prywaciarzy; od 1945r. do obecnej chwili zawsze prowadziliśmy firmę rodzinną/obecnie już 4 pokolenie/. Ci jak mówisz prywaciarz; zatrudniali pracowników, płacili dobre pensje oraz bardzo wysokie podatki.Spotykam wielu byłych pracowników np.dziadka,ojca i zawsze mówią o nich z szacunkiem.Raczej to ty jesteś balastem, jakimś urzędnikiem o wysokim ego a wykonującym zbędną społecznie pracę.Wystarczy trochę swobody gospodarczej,mniejsze podatki i ZUS a gospodarka sama się rozwinie byle rządzący nie przeszkadzali pracowitym obywatelom.
jas, 01.02.2014, 23:49
niż że za 1600 brutto ? tak :) lepiej bezrobocie :) popieram
das, 17.01.2014, 15:33
tak lepiej żyć na socjalu niż być niewolnikiem i nie stac cię było na nic z tej wypłaty podczas gdy pan dla którego produkujesz ( bo to ty jemu pieniądze produkujesz) kupuje sobie luksusowe wille. nie musisz robić z siebie niewolnika ŻYCIE NIE JEST PO TO BY JE MARNOWAĆ NA PRACĘ DLA KOGOŚ BUDOWANIE KAPITAŁU I BOGACTWA OBCYM TYLKO BYŚ MÓGŁ REALIZOWAC SWOJE PASJE ALBO PRACOWAĆ NA NORMALNYCH WARUNKACH I NORMALNEJ PŁACY GODNEJ.
das, 19.01.2014, 08:19
Komentarz został usunięty.
Komentarz został usunięty.
była lokalizacja Polski w centrum europy i najtańsza siła robocza w Europie która za 1200 zrobi wszystko
cieslinski, 07.03.2014, 18:42
A ile kolego wg Ciebie powinien zarabiać magazynier? Magazynierzy, to zazwyczaj niewykształceni robotnicy, klasyfikują się wyżej od stróża.
tk, 27.03.2014, 14:31
Praca dla pakujących, składujących, sortujących,przekładających, wysyłających, ustawiających wyprodukowane w chinach badziewie. Amerykańska Amazon właścicielem której jest multi-miliarder Jeff Bezos zatrudni polskich tanich najemników, aby mu jeszcze bardziej nabijali kabzę. Amazon otwiera te wielkie hale magazynowe w Polsce tyko dlatego, że są tu niskie koszty pracy, oraz ze względu na ulgi podatkowe w strefach ekonomicznych. Gro zysków odpłynie z kraju, a tu rzucą tylko ochłapy żeby zadowolić ludzi-roboty, którzy będą pomykać po tych halach jak mrówki po mrowisku, przestawiać i wyszukiwać i i nadawać towar. Najwięcej zyskają lokalni włodarze i ci co u władzy za swój lobbing, doradztwo, pijar itp. , oraz rozdział kontraktów i przetargów. Generalnie kraj z takich inwestycji nie będzie miał prawie nic. Nie ma tu żadnej produkcji, nic się nie wytwarza, nie ma żadnej technologii, innowacyjności, researchu, rozwoju gospodarczego, ot zwykłe sortownie i magazyny podobnie do każdej większej, lub mniejszej hurtowni. Jedyny zysk z tych inwestycji to może tylko zapoznanie polskiego robola z inną kulturą pracy - czyli innymi słowy 'zapieprz' jak to w Hamerykańskiej firmie.
Kiedy w Polsce wybudują polskie zakłady pracy w których będzie się produkować polskie produkty i towary przy użyciu polskich maszyn i polskiej myśli technologicznej. Ale zaraz to już było i wiadomo jak się skończyło. Pozostaje więc bycie bananową republiką gdzie ponad naszymi głowami inni ubijają i robią swoje interesy wykorzystując nas tylko do czarnej,brudnej roboty za lichą płacę.
bengler, 31.10.2013, 01:38
Michoł, 31.10.2013, 08:34
a po co to wszytko ma być co wymieniasz? to tylko kłopot. ludzie stają się problemowi bo za duże wymagania rosną, chcą zmian a tak ci co są mocni uciekają z kraju reszta cicho wymiera z głodu :) a kasa leci SWOIM :) tak jest lepiej :) po co stwarzać problemy jak dawniej
fdas, 31.10.2013, 18:14
lulu, 10.11.2013, 23:48
głosujcie dalej na PO, to nie stworzymy nigdy żadnej polskiej marki o wymiarze globalnym
andzia, 04.12.2013, 18:45
dopoki polska bedzie krajem :Katolickich Zlodziei' z tej maki chleba nie bedzie o czym rzadzacy super wiedza. trzeba jeszcze wprowadzic natychmiast Prawo SZariatu jak wIranie i O.KJa bym zredukowala czarnych do jednej setnej bo to jednak wysokiej klasy pasozyci i moc p.......w.ale wy znacie nasze a my wasze grzechy i tak musi byc moze twoj ruch ich w........i wtedy bedzie sie jakos moze zylo
obserwator, 10.02.2014, 23:48
Jedyna inwestycja kraju to to ze nastepny kraj w europie ,w ktorym amazon nie bedzie placil podatkow , najgorsze ze nic z tym nie bedzie mogl zrobic,. A nowi niewolnicy beda pracowac na amerykanski biznes
Marchewka, 29.01.2014, 17:27
Komentarz został usunięty.
podobno niemcy masowo ogłosili bunt na amazona bo takie warunki pracy stwarza :/ a my będziemy happy? :) sukces
fda, 31.10.2013, 18:12
nie podobno ale wlasnie dlatego Amerykanie daja noge z Niemiec a Polak z tej radosci ze moze byc u nic RABEM caluje jankesow w cztery litery i tanczy kankana z radosci. Tylko ciekawi mnie jak obudzi sie w realnym swiecie to co wtedy!!!!
parasewicz, 01.11.2013, 11:58
ja cię kręce ale sukces !!! Popłakałem się !! :-))))))))))) O dzięki wam politykierzy !!!
west, 31.10.2013, 19:15
Gdybym mieszkał bliżej Wrocławia to pewnie złożyłbym aplikację, a tak mieszkam w Kędzierzynie - w dziurze wielkiej w której nie ma pracy i szansy na przyszłość. Tak to jest w małych miasteczkach, bida z nędzą, a dojazd do Wrocławia raczej średnio mi się widzi. Póki co mogę pomarzyć i szukać podobnej fuchy za granicą i za lepsze wynagrodzenie.
Optymista, 31.10.2013, 20:40
Niech zapłacą średnia krajowa to nie będą musieli szukać albo mogli zabrać ze sobą pracowników niemieckich . Oni chcą nas tylko orżnąć a nie dać zarobić
west, 01.11.2013, 22:19
żebyście mieli godną pracę. Kupuje tylko niemieckie produkty, dzięki czemu przybędzie dla was miejsc pracy za UCZCIWE pieniądze. Polskim producentom mówie ZAPIEPRZAJ SAM!
asd, 02.11.2013, 15:29
Amazon nie płci podatków w kraju, w którym działa. , 02.11.2013, 17:35
Tomko, 02.11.2013, 21:38
chce wybudowac najwieksza w polsce spalarnie odpadow poszpitalnych
biznesmen, 09.11.2013, 01:43
Komentarz został usunięty.
ludzie moze jeszcze nie wiecie wszystko co nas czeka od 1 stycznia 2014..
ale to juz podpisana ustawa z sejmie.wchodzi w zycie od nowego roku.
a bedzie tzw.pakiet
jesli przyjmiesz sie do pracy od 1stycznia 2014roku nie wazne jaki masz staz pracy rok czy wieciej to pracodawca bedzie cie zatrudniac za kwote brutto 1344zl,na reke dostaniemy okolo 950zl po roku czasu pracy jesli bedzie ci sie konczyc umowa o prace i twoj pracodawca bedzie chetny zatrudnic cie to wtedy bedzie mial 1680zl brutto co na reke bedzie 1200zl.
takie zycie, 03.11.2013, 09:56
Mogłeś się uczyć to byś za 950 złotych nie musial pracować.
Mogłeś się uczyć to byś za 950 złotych nie musial pracować. , 04.11.2013, 19:05
Komentarz został usunięty.
tak? a ciekawe czy TY sam znalazłaś sobie pracę,czy "plecy " Ci pomogły?
gość, 02.12.2013, 18:54
Też w latach 70-tych zaczynałam prace za 850 zł. Najniższe wynagrodzenie
to było 950 dostawałam dodatek tzw. gierkowski 90 zł. Po roku pracy,gdy odchodziłam powracając do nauki dostałam awans na 1450 zł. Może by tak Drodzy PANOWIE i PANIE wykazać się pewnymi umiejętnościami i dać się poznać z najlepszej strony a potem WYMAGAĆ ???
No ale od czego są Rodzice - przecież zawsze dołożą!!! Podniosą na duchu!
Ulka, 04.11.2013, 14:59