Amazon poszukuje pracowników w Polsce (OFERTY PRACY - Poznań, Wrocław)

Praca w Amazon. Amazon otworzy do 2015 roku trzy wielkie centra logistyczne. Inwestycja ma przynieść ok. 6 tysięcy miejsc pracy. Zobacz aktualne oferty pracy w Amazon w Polsce, we Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście.
Amazon poszukuje pracowników w Polsce. Sprawdź oferty pracy
Amazon to największa sieć sprzedaży wysyłkowej - za jej pośrednictwem można kupić nie tylko książki, lecz również muzykę, filmy, odzież, biżuterię i oprogramowanie komputerowe.

fot. zinger/flickr (CC-BY 2.0)

Jedno z centrów logistycznych, których otwarcie planowane jest w drugiej połowie 2014 roku, zlokalizowane będzie niedaleko Wrocławia, w Bielanach Wrocławskich, w gminie Kobierzyce. Wynajmowane będzie od firmy Goodman. Natomiast drugie centrum powstanie w Sadach w okolicy Poznania, w gminie Tarnowo Podgórne.

Zobacz też: Amazon rekrutuje w Polsce. Pracę dostaniesz przez telefon 

W połowie 2015 r. zostanie otwarte kolejne centrum logistyczne w Bielanach Wrocławskich, niedaleko pierwszego budynku firmy Amazon, które będzie wynajmowane od Panattoni Europe. Każde z nich będzie zajmowało powierzchnię ok. 95 000 m2 (czyli około 13 boisk piłkarskich).

Amazon w Polsce - zobacz oferty pracy

Łącznie Amazon zatrudni w Polsce 6 tys. pracowników oraz 9 tys. pracowników tymczasowych, zwłaszcza w sezonie przedświątecznym. Właśnie ruszyła rekrutacja. Poszukiwani są: managerowie, analitycy biznesowi, osoby do działu kadr, logistycznego i IT.

- Kandydaci powinni cechować się inicjatywą własną, ambicją oraz pasją do realizacji potrzeb klienta w zakresie zakupów online na najwyższym poziomie. Oferujemy stanowiska w wielu obszarach, począwszy od pracowników produkcyjnych (przyjęcie towaru, magazynowanie, komisjonowanie, pakowanie) aż po stanowiska liderów zespołu oraz pozycje menedżerskie - czytamy w ogłoszeniach o pracę.

Serwis specjalny: Jak wygląda praca w znanych firmach? 

Osoby, które chciałyby podjąć pracę na stanowiskach produkcyjnych, muszą poczekać do kwietnia 2014 roku. Chociaż można już aplikować:

- Jeżeli chcieliby Państwo złożyć swoją aplikację już dzisiaj, prosimy o przesłanie swoich dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: careers-in-poland@amazon.lu z załączeniem klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji. Prosimy o informację, na jakie stanowisko pracy została złożona aplikacja. Zachowany do tego czasu Państwa dokumenty w naszej bazie i poinformujemy Państwa niezwłocznie, jak tylko rozpoczniemy proces rekrutacji na stanowiska produkcyjne - wyjaśniają pracownicy Amazona.

Amazon szuka pracowników. Sprawdź ogłoszenia

Polskie centra logistyczne zostaną włączone do europejskiej sieci Amazon. Będą służyły zamówieniom z Amazon.de, a docelowo będą obsługiwać klientów Amazon z całej Europy.

Jak informują przedstawiciele firmy, kluczowym powodem decyzji o otwarciu nowych centrów, oprócz dostępu do bazy zatrudnienia, była lokalizacja Polski w środkowej Europie oraz bliskie połączenia kraju z kluczowymi rynkami.

Amazon to największa sieć sprzedaży wysyłkowej - za jej pośrednictwem można kupić nie tylko książki, lecz również muzykę, filmy, odzież, biżuterię i oprogramowanie komputerowe. 

Oferty pracy Amazon:

- Gdynia (Trójmiasto)

- Poznań

Wrocław (Bielany Wrocławskie)

Osoby zainteresowane podjęciem pracy w Amazon mogą również złożyć swoją aplikację za pośrednictwem formularza na stronie internetowej: amazon.force.com .

Autor: Mariusz Kruczek
Współpraca: Kinga Czernichowska
111komentarzy
Dodaj komentarz

Komentarze (111)

Wszystko pięknie ładnie tylko za ile 1600 Brutto. Polska to biali murzyni.!!!
Pan, 30.10.2013, 08:12
że lepiej żyć na socjalu?
vvv, 30.10.2013, 11:16
nie, ze lepiej stad spier*alac. przenoszą magazyny do nas z niemiec bo tam placa 10euro/h a u nas nie wiem czy 10 zl. biznes is biznes
ccc, 30.10.2013, 12:05
W Niemczech min płaca 10 Euro....W Polsce 2 Euro.
Ceny wiadomo takie same, ba nawet w Niemczech niższe. Więc wybór jest prosty
gość, 28.11.2013, 12:47
Tak ??? To zalatw mi robote w Niemczech. Myslisz, ze to tak latwo po prostu spakowac sobie torbe i wyjechac na drugi dzien ??? Wyjechac jak najbardziej, ale co dalej ??? Na dworcu spac i mieszkac ??? Tak samo musi cie ktos "wkrecic" do pracy tam jak i tutaj.
wilku, 09.03.2014, 23:22
lepiej spac pod mostem, jesc byle co niz w polsce isc na reke bandyckim pracodawcom i robic co im pasuje. tacy jak ty zgadzajac sie na wszystko psuja walke o wyzsze wynagrodzenia.
mojra, 21.03.2014, 14:27
Takie teksty moze napisac tylko ktos kto sam sie nie utrzymuje tylko zyje na koszt kogos innego. zgadłem ? Ludzie przestancie biadolic i jak wam sie w PL nie podoba to wynocha pod mosty do Niemiec ze swoja idiotyczna duma i wymaganiami
Poznaniak, 26.06.2014, 08:53
to właśnie ty i osoby twojego pokroju niszczą ten kraj zobaczymy jak przyjdą twoje lata za co będziesz żył cwaniaczku
Smerf, 10.07.2014, 19:48
Masz rację. W Niemczech przychodzisz do firmy i mówisz, że tu chcesz pracować a oni MUSZĄ cię przyjąć. Robisz to co ty chcesz, a nie to co oni ci każą, a oni MUSZĄ ci za to płacić tyle ile zażądasz..życzę owocnej kariery za Odrą.
gutek, 30.07.2014, 11:01
Komentarz został usunięty.
masz racje,tu sie rozchodzi tylko o pieniadze
Krol, 30.09.2014, 17:47
Komentarz został usunięty.
Pracuję w Amazonie w UK i nikt mi pracy nie załatwiał. Oprócz tego zdążyłam już pracować w około 6 najwiekszych firmach. Wystarczy chcieć a się da.
M, 11.06.2014, 20:49
bo pewnie dupy dawałaś pracodawca to i cie przyjeli proste a teraz cwaniakujesz .
R Pab, 13.06.2014, 13:13
a może po za wkręcaniem oferujesz jakieś umiejętności ? A może jesteś tyle wart ile możesz przynieść zysku dla swojej firmy ? Wy wszyscy myslicie w ten sposób, że to są złodzieje i nas okradają, przedsiebiorcy łowcy niewolników, skończyłem podstawówkę i nie zarabiam 3,5tys to skandal ! Cieszę się, że jest tyle takich niedorajd życiowych, bo wbrew pozorom życie będzie łatwiejsze z tyloma nieudacznikami dookoła
gomez, 30.07.2014, 13:15
Wziołem ze soba 1000 funtów( tak odkładałem 2 lata) i pojechałem do Angli. Była super łatwo. Mieszkanie znalazłem w 1 dzien. B. tanie i w syfiastej okolicy ale na start ok. Prace w 3 dni jako barman. Super zarboki jak na 24 latka. Wiecej niz moi znajomi w Polsce. Po 5 miesiacach zaczołem kurs jezyka i do tego taki żeby móc pracować w biurze. Potem praca w banku. Teraz po 6 latach moge powiedzieć że zaczać od zera w UK jest mega łatwo. POZDRO!
donek, 06.10.2014, 10:31
I tam co drugi Słowak pracuje w Wiedniu niecałe 50km obok.....
Ale trzeba znać Niemiecki..... A tu na Wschodzie niemiecki zna może 1% więc o czy tu gadać jak ani be ani me po niemiecku....
gość, 02.06.2014, 10:36
jeżeli taka będzie "filozofia" produkcji, sprzedaży i całego biznesu to "Europa" przestanie kupować kiedy przestanie zarabiać
Wiesław, 16.10.2014, 23:59
Oczywiście że lepiej, gdyby takowy w Polszy był. Twoim zdaniem, jak pewnie większości polaków, lepiej zajechać się za marne grosze a potem umrzeć z chorób... Teraz widzę że wszyscy atakują "SOCJAL", który odpowiada za całe zło tego kraju, choć przecież tego dumnie brzmiącego socjalu prawie nie ma! Za chwile ktoś wam powie, że bieda w kraju to wina świętego mikołaja i wtedy będziecie atakować "MIKOŁAJKOWCÓW"! Wiesz że około 40% budżetu państwa idzie na administrację??? Jak myślisz, ile procent idzie na tzw "SOCJAL"??? Zdziwił byś się jak znaczący wpływ na gospodarkę i wysokość zarobków ma prawdziwy SOCJAL... Ludzie wstydzą się "SOCJALU" ale już nie wstydzą się być dymani za parę groszy! Być durniem robiącym za pięciu, za miskę ryżu, to brzmi dumnie, prawdziwy powód do dumy...
Michoł, 30.10.2013, 13:33
w którym socjalu nie było.To pózniejszy wynalazek.Nie jestem nauczona wyciągać ręki po niewypracowane pieniądze.Wolę robić za nieduże pieniadze ale moje własne.Z tego,co wiem,socjal nie jest taki mały,za to chetnie brany nie tylko przez biedych a raczej w większości przez różnej maści cwaniaczków.Gadki typu"bo mi się nalezy"nie mogę słuchać.A ludzi,co się oszczędzają,bo szkoda zdrowia,jest coraz więcej.Ciekawe,skąd niedługo weżmiemy budowlańców i tego typu fachowców,jak oni też dojdą do wniosku,że za bardzo się eksploatują.Remoncik w domu sam będziesz sobie robił i worki z cementem nosił.Nie wspomnę o podobnych,fizycznych zawodach.Co do firmy niemieckiej,to gdyby mieli pąłcić u nas tyle co w Niemczech,nie mieliby potrzeby przenosić do nas fabryk.Czysta ekonomia.Bedzie im tu za drogo,przeniosą się gdzie indziej i nawet takiej pracy nie będzie.Obecne pokolenie nie szanuje pracy i to musi się zemścić.
vvv, 31.10.2013, 18:23
skąd brać budowlańców ? po prostu im zaplacić :D proste jak drut . ty charujesz jak wół masz coś tam to wywal wszystko by ci ktoś za ciebie zrobił . pamiętaj że oni chcą też żyć :D i też są pazerni tak jak ty :)
"chcesz mieć pieniądze to sobie wypracuj" jasne tylko gdzie ? jak? za co? żeby firmę zalożyć trzeba mieć wkład własny inaczej "normalny ekonomista" nie powie ci że to zadziała. bez pieniędzy nie zoribsz nic! możesz być tylko bezdomnym. ułamek promila osób jest w stanie wybić się bez pieniędzy . ale tacy ludzie mają tyle szczęścia ( bo to jest po prostu fart fuks szczęście nic więcej) że równie dobrze z własnej głupoty mogli by zagrać w totka i w jednej chwili stać się milionerami ale nie robią tego , z własnej glupoty. może właśnie w głupocie tkwi sila? kto wie.
co do budowlańców - i o to chodzi! sam sobie rób - jak nie chcesz płacić ! cała istota myślenia nowoczesnych młodych ludzi ja nazwałbym to pokoleniem z - generacja ludzi MYŚLĄCYCH LOGICZNIE SWOJĄ GŁOWĄ A NIE STADNIE! UMIEJĄCYCH KALKULOWAĆ TRZEŹWO MYŚLEĆ KTÓRZY WIEDZĄ I ROZUMIEJĄ SŁOWO "ŻYCIE" JEDNYNE ŻYCIE DRUGIEGO NIE MASZ ! PRACA TO NIE SENS ŻYCIA TYLKO WARUNEK DO PRZEZYCIA.
IDŹ DO PRACY NA 8 GODZIN ZRÓB TO CO LEZY W GESTII TWOICH OBOWIĄZKÓW I CZEKAJ NA REGULARNĄ WYPŁATĘ DO 10TEGO ZA KTÓRĄ MOŻESZ WSZYSTKO NORMALNIE OPŁACIĆ KUPIC PALIWO DO AUTA - KUPIĆ ROWER KOŁKA DO ROLEK ZA 800 ZŁ ( BO TYLE KOSZTUJĄ NAJTAŃSZE MODELE ) MATERIAŁY DO REALIZOWANIA SWOJEJ PASJI, DRUGIE TYLE PRZYNOSI DRUGA POŁOWA I MOŻESZ ZAKŁADAĆ RODZINĘ ROBIĆ DZIECI BUDOWAĆ DOM. to jest sens życia! i po to ono jest. a nie że jesteś niewolnikiem nic nie masz na nic ciebie nie stać a robić jakiemuś deb...wi za darmo na nową willę nad jeziorem i nowego kadilaka :/ a często gn..j nawet umowy ci nie da i nie wykupu ubezpieczenia :/
fdas, 31.10.2013, 18:32
popieram w pełni !
ADI, 03.11.2013, 17:48
bardzo logiczna wypowiedź,ale moi Drodzy-co z tego?Możemy sobie popisać.
Każdy widzi co się dzieje wokół-a jaki mamy na to wpływ?
Jak to możliwe że w Niemczech ,można zarobić 10x tyle co u nas?.A przecież tam pracują nasi ludzie.Te same ręce ,ta sama praca?Ich stać żeby pracownikowi zapłacić -a nas nie?Ale skoro u nas 3/4 ludzików bierze socjal,a oprócz tego napycha kabzę cwaniaczkom- "przedsiębiorcom"u których pracują bez rejestracji, to skąd ma być kasa w budżecie?
gość, 02.12.2013, 18:45
no wlasnie, sam sobie odpowiedziales.
brak rzetelnej kontroli, za male kary dla firm zatrudniajacych na czarno i niestety tolerowanie takiego stanu przez spoleczenstwo.
x, 06.05.2014, 18:55
Fura, skóra, komóra. Możesz to mieć, ale rusz głową, a nie zwalasz wszystko na łut szczęścia. Sorry, ale jak słyszę takie lamentacje to mi słabo.
W takiej Portugalii czy Francji ludzie po studiach zastanawiają się jaki biznes założyć i też nie mają pieniędzy, w PL myślą tylko gdzie się załapać na staż. Brakuje nam odwagi. Jesteśmy po prostu mentalnie skrzywdzeni przez długoletnią komunę. Jednak wszystko jest możliwe i wiesz taki Amazon na utrzymanie się i opłacenie studiów zaocznych starczy. Takich miejsc pracy nie traktuje się jako wieczności, a właśnie środka do celu. Darmowy kurs wózków widłowych, jakiś socjal, możliwość awansu, podwyżki, premii jakoś się daje radę ."PRACA TO NIE SENS ŻYCIA TYLKO WARUNEK DO PRZEZYCIA." - fajnie, ale mamy gospodarkę rynkową wiec najpierw reprezentuj sobą to nie tyle będziesz musiał szukać pracy, ale to praca będzie szukała ciebie. :* Pokolenie Ikeii normalnie.
Iksińska, 07.09.2014, 21:10
styropiany rozpieprzyły wszystkie zakłady pracy które w większości płaciły może nieduże ale regularne wypłaty i składki oraz podatki wszelkiej maści podatki a teraz się dziwicie że nie ma pracy i pieniędzy w budżecie . w nagrodę mają wysokie stanowiska w UE i kupę szmalu a reszta chołoty za 1000 zł lub wyjazd za granicę . nie o taką Polskę walczyliśmy. Nie o takiej Polsce marzyliśmy.
weronika piekutowska, 21.09.2014, 15:22
"Obecne pokolenie nie szanuje pracy i to musi się zemścić." - rozbroił mnie ten tekst. A jak tu szanować pracę za 5 zł na godzinę, i to jeszcze na umowie śmieciowej? Ani mieszkania nie wynajmiesz, ani nie założysz rodziny. Nie wiem kim jesteś człowieku ani ile lat masz, ale rozumu to niestety Bozia nie dała.
masakra, 11.11.2013, 12:10
Ale Amazon daje umowę o pracę na czas nieokreślony za troszkę więcej niż 5 zł. To tylko taka dygresja.
Ja się zgadzam, ze ludzie nie szanują pracy ani siebie. Pierwsze moje pieniądze miałam właśnie na czarno za ulotki 5 zł na godzinę i co z tego? Od czegoś trzeba zacząć.
Iksińska, 07.09.2014, 21:14
Pracuje w Polsce w Amazonie, umowe mam na 3 miesiące, 14,50 butto. Fakt, trzeba sie narobić, nogi w tyłek wchodzą, ale moim skromnym zdaniem, lepszy rydz niż nic. ;)
Remis, 09.10.2014, 17:13
w PRL płacono za pracę tyle ,że socjalu nikt nie potrzebował ,Polak z Polaka murzyna nie robił.dzisiaj żeby jedni zarabiali miliony to pozostali muszą zarabiać grosze,po to ludzie wychodzili na ulice ,żeby wykrzyczeć nową Polskę to ją mają,
krystek, 24.12.2013, 13:20
Jak około 1970 roku zaczynałem pracę w PRL-u to za miesięczne wynagrodzenie (minimalne, bo nikt nie dawał więcej), mogłem kupić 25 kg kiełbasy zwyczajnej po 40 zł. Teraz za minimalne wynagrodzenie netto (ok. 1200 zł) można kupić 50 - 60 kg dobrej kiełbasy. Cukier - 12 zł, później 10,50 zł. Teraz około 3 zł za kg. Pół litra wódki - 50 zł, czyli 20 butelek za miesiąc pracy. Teraz - 60 butelek po 20 zł. Paliwo kosztowało 5 zł i 6,50 ( lepsza etylina), diesel był wyjątkowo tani - 2,20 zł za litr. Teraz paliwo jest w zbliżonej cenie, diesel jest 2,5 raza droższy. Bardzo droga była odzież - garnitur męski kosztował tyle, co miesięczna pensja, wersalka - 4 pensje. Bilety kolejowe i autobusowe były mniej więcej w cenie obecnych. Samolotami nikt z ludu nie latał. Czy aż tyle płacono za pracę w PRL? Tak naprawdę cenami a tym samym losem ludzi steruje państwo, a nie żaden rynek.
J;, 03.02.2014, 08:19
W 1971 roku zaczynalem prace jako kierowca jezdzac Warszawa M-20 (w WKTS) zarabialem za 8 h pracy 1600 zl a ON na stacj CPN kosztowal 1 zl (slownie jeden) bezyna byla niewiele drozsza wodka 50+1 zl na odbudowe W-wy
W.Tarasewicz, 05.05.2014, 13:38
Pracy było w bród i wszyscy na pełnym etacie.Wtedy minimalne wynagrodzenie wynosiło na rękę; na stażu przez 6-12m-c ok.1200zł,po stażu 1800zł.Później ok.1972r zarabiałem już ok.4000zl/bez podatku/ a mogłem i więcej bo to była praca akordowa.Zapomniałeś o symbolicznych opłatach za media,czynszu za mieszkanie od 100-300zł.O TYM, że wystarczyło zapisać się do spółdzielni mieszkaniowej i po 10 latach otrzymałeś nową np.kawalerkę za równowartość 13000zł a w moim przypadku były to 3 pensje miesięczne,inni mogli oszczędzać na książeczkach mieszkaniowych/ np.ten system obowiązuje do tej pory w Niemczech/.Wtedy były inne priorytety tj.zapewnić wszystkim wyksztalcenie,pracę i mieszkanie.W obecnym ustroju państwo samo się zwolniło z tych obowiązków wobec obywateli.Najdziwniejsze,że w krajach prawdziwego kapitalizmu czyli Niemczech ,UK czy też w pozostałych cywilizowanych krajach UE te priorytety wobec ludności dalej obowiązują.I to jest istotą sprawy iż rządy w RP nie spełniają swojego podstawowego obowiązku wobec obywateli czyli zgodni z logiką taka ;narośl na zdrowej tkane społeczeństwa; jest nam do niczego nie potrzebna.
jas, 04.06.2014, 16:08
"....Wolę robić za nieduże pieniadze ale moje własne..." No właśnie, jesteś z tego pokolenia, które nauczyli pracować, choćby dla idei, czy na cześć proletariatu. Pieniądze nieduże, ale w sklepach kiedyś też pustki, to jakoś wystarczało. Teraz jest wszystko, a kupić nie możesz, bo pustki w kieszeniach. To zasługa takich, jak ty, bo zawsze zgodzą się na każde warunki, byle pracować.
ll, 02.05.2014, 08:34
Komentarz został usunięty.
Kraje skandynawskie mają wysoki socjal, wysokie podatki, wysokie zarobki. Pozatym należą do najszczęśliwszych, najbardziej nowoczesnych, innowacyjnych, konkurencyjnych krajów UE o bardzo wysokim standardzie życia. We wszystkich wskaźnikach górują. Nie prowadzą wojen, dbają o środowisko. Mam już dość słuchania od takich jak ty, że nam Polakom nic się nie należy, że mamy tyrać za grosze, bo Niemiec znajdzie innego niewolnika. Że mamy palić węglem, bo gaz jest dla nas za drogi. Koledzy ze studiów wyjechali w trakcie studiów doktoranckich do Skandynawii (Dania, Szwecja). Oboje założyli tam rodziny. Po trzech latach Stać ich na kupienie domu, mieszkania, nowego samochodu, wyjazd na wakacje. Nie jeżdżą Porszakami, a mimo to twierdzą, że niczego im nie brakuje. Podkreślić należy, że z uwagi, iż różnice w zarobkach są nie duże nikt nikomu nie zazdrości. W Polsce mamy odwrotną sytuację. Wbrew temu co wszem i wobec pieją media o sukcesie ekonomicznym polski , Polacy zarabiają mało na coraz mniej mogą sobie pozwolić. Czteroletni bezwypadkowy samochód to luksus, o własnych czterech ścianach i wakacjach za granicą nawet nie wspomnę. Polacy najczęściej wyjeżdżają za granicę do pracy, a nie na wakacje. Polscy pracodawcy prześcigują się w płaceniu jak najmniej, bo najzwyczajniej mają w d... pracowników, politycy im w tym pomagają, a ludzie muszą raz na jakiś czas pójść zagłosować na puste hasła..
Lewicowiec, 19.05.2014, 19:05
Socjal jest mały. Uważam, że i władza oszukuje z socjalem, i pracodawcy z wynagrodzeniem, a ta pierwsza na to zezwala (bo robi to samo). Byłam na socjalu, byłam dymana za grosze, pracowałam też w Niemczech i mam porównanie: Polska nigdy nie dorówna krajom zachodnim, ani w socjalu, ani w zarobkach. Nie zmieni się to, jeśli nasi rodacy nie zmienią nastawienia (wpływowi i mali), bo Polak jest menda we własnym kraju, a poza nim jeszcze większa, a nasi sąsiedzi to widzą. Dlatego nawet Rosjanie mają większe poważanie!
Dominika, 04.06.2014, 01:16
straciłam zdrowie za ciężką pracę, w ciągu półtora roku doznałam urazu kręgosłupa i nie mam już zamiaru za marne grosze tak ciężko pracować, nie mam i nie mogę, mam do wychowania dziecko. Tu nie chodzi o szacunek do pracy, trzeba szanować samego siebie, inaczej w tym kraju nic się nie zmieni. A jażeli chodzi o remont...kogo dziś stac za taką pensje na pracownika budowlanego hahaha, rozbawiło mnie to, ja zrobiłam z mężem remont sama. czyli można.
realna, 06.10.2014, 09:10
brawo, brawo, brawo
siedziec na socjalu i brac ile i puki sie da az zaplaca tyle ile niemcom. nie jesetesmy od nich gorsi, powiem nawet ze duuuuuuuuzo lepsi, tylko szwaby nas gnoja uwazajac za gorszych
mojra, 21.03.2014, 14:30
w niemczech stawki są różne, przykład Berlin, urzędowa najniższa stawka na budowie to 11 z centami... na początek trzeba coś umieć i podstawa - komunikować się w ojczystym języku gospodarzy, więc o co loto? ponarzekajmy i pohejtujmy mądrzejsze posty
Tralalala, 02.04.2014, 21:03
Komentarz został usunięty.
W PL zyje sie zajebiscie i mozna zarobic wiecej lub tyle samo co na Zachodzie. Ja z tym nie mam problemu. Wystarczy przestac biadolic jak typowy Polak i wziasc sie za robote. Normalnie ilosc nieudacznikow i malkontentow w tym kraju jest przytłaczajaca. Rzad powinien to, Rzad powinien tamto, Amazon ble bo w PL zamiast w Niemczech. A jak spojrzec na kwalifikacje narzekaczy to wiekszosc opieeprza sie na glupich kierunkach studiow i kisi na koszt rodzicow bez celu do 26 roku zycia zamiast zdobywac doswiadczenie i uczyc sie odpowiedzialnosci za samego siebie
Poznaniak, 26.06.2014, 08:57
lepiej żyć na socjalu. czemu masz tyrać jak wół roboczy za minimalną jak możesz mieć mniejszy bo mniejszy ale bez pracy socjal? tylko głupek totalny pomyśli że praca uszlachetnia :/ normalny człowiek mając do wyboru PRACOWAĆ I MIEĆ PIENIĄDZE NA ŻYCIE A NIE PRACOWAĆ I MIEĆ PIENIĄDZE NA ŻYCIE WYBIERZE TO DRUGIE !!!!
nienormalny to taki który ma wbite do łba że PRACA TO JEGO SENS ŻYCIA.
ale na to nie ma lekarstwa. praca jak najbardziej ale pod jednym warunkiem - że będzie opłacalna że sobie wyliczysz że faktycznie wykonując to i to zadanie tyle i tyle godzin dostając tyle i tyle pieniędzy jesteś zadowolony i chcesz poświęcić świadomie swój prywatny czas czyli zycie by razem z kimś tworzyć coś co przyniesie pieniądze ale masz z tego też swoje ale nie praca tyrania za darmo bo nie ma innego wyjścia.
to nie jest normalne - to jest niewolnictwo. to dawno zostało zniesione a teraz wraca. :/
UWIERZ MI ŻE SOCJAL TO JAK DARMOWY INTERNET AERO 2 - MA NA CELU SPRAWIENIE BY CENY NORMALNEGO INTERNETU SPADŁY BO WIELU LUDZIOM PRZESTANIE SIĘ OPŁACAĆ KUPOWAĆ COŚ CO MOGA MIEĆ ZA DARMO WIĘC FIRMY ZACZNĄ WALCZYĆ CENOWO I PRODUKTOWO . I O TO CHODZI. TO SAMO Z PRACĄ . masz socjal który umożliwia ci przeżycie ( w czasach kiedy produkcja opiera się na 90% maszynach - a nie jak dawniej ludziach!!!! istotny niezmiernie fundamentalny fakt) i jeśli chcesz więcej to idziesz pracować i wybierasz pracę która ci da odpowiednie dla ciebie pieniądze znacznie większe niż to coś co się proponuje dla wydymania ludzi. SOCJAL TO OGROMNY BAT NA PRZEDSIĘBIORCĘ BO TEN STRACI MASĘ OGROMNEJ WARTOŚCI KTÓRA SPRAWIA ŻE JEGO MAJĄTEK NIEMAL ZA DARMO ROŚNIE. TRACI DARMOWĄ SIŁĘ ROBOCZĄ I MUSI ZACZĄĆ SIĘ DZIELIĆ. TO BYŁO DAWNIEJ TERAZ TEGO NIE MA- TERAZ MAMY NOWE EMISJE DARMOWEJ SIŁY ROBOCZEJ W POSTACI STAŻY. SPRAWA SPRZED KILKU DNI ;) pozdrawiam zdrowo myślących
fdsa, 31.10.2013, 18:23
Rozśmiesza mnie,jak ktos pisze o czasach znanych z opowiadań i książek.Za komuny nie było prywaciarzy,wszystko było państwowe.Człowiek pracował,bo nie miał wyboru-nie pracujesz to nie jesz.Myślisz,że na wszystko było stać z wypłaty?Grubo się mylisz.Z dwóch wypłat ledwo starczało na opłaty i jedzenie.Auto mieli wybrańcy,więc nie było potrzeba na paliwo i opłaty związane z autem.Komputerów nikt nie miał to i internet nie był potrzebny.Na telefon stacjonarny czekałam 10 lat a komórek tez oczywiście nie było.Ogólnie w sklepach nic nie było,więc i wydawać nie było na co.Dlatego ludziom starczało.Teraz każdy patrzy aby mieć a najlepiej mieć bez pracy.Uważam obecne pokolenie za roszczeniowych nierobów.Nie będzie dobrze.Moje pokolenie kiedyś przejdzie na renty,emerytury a wtedy nie będzie komu walić w US na te Wasze socjale.Bedzie druga Ameryka-brak koedeksu pracy,urlopów,umów itp.Ubezpieczenia będą dla wybrańców a jak straci się pracę to pójdzie pod most,bo tam socjal praktycznie nie istnieje.Dlatego tam każdy szanuje prace.Tusek się zapętlił,zaczoł rozdawać nierobom zamiast pomagać firmom.Małe padają jak muchy,duże sprzedawane są obcemu kapitałowi,bo koszty są zbyt wysokie.No ale kogo to obchodzi.Lepiej narzekać.że nie ma polkiego przemysłu,że wszystko obce i że za małe pensje.
vvv, 31.10.2013, 21:10
w PRL nie bylo prywaciazy nie badz smieszna chyba ze jestes malolata i gadasz glupoty ale w tym wypadku to zrozumiem bo wam mlodym nawsadzali takich glupot do glowy ze jak to sie mowi GLOWA MALA.
parasewicz, 01.11.2013, 11:49
Za komuny było lepiej niż teraz. Moi rodzice oboje robotnicy może i zarabiali mało, ale jakoś na dwójkę dzieci było ich stać, mieszkanie kupili, samochód był, co rok jeździłam z siostrą na kolonie czy obozy, bo to było częściowo finansowane z zakładu pracy, na święta zawsze były paczki, były premie. Więc nie byliśmy bogaci ale jakoś się żyło. No a teraz co? Zakłady pracy rodziców przejął prywaciarz i nie ma żadnych premii, żadnych podwyżek od lat, już nic nie finansują, żadnych kolonii, nic. Ceny w sklepach coraz wyższe, a pensje stoją w miejscu. I mało kogo stać teraz na dziecko.
masakra, 11.11.2013, 12:16
Pochodzę z rodziny tzw.;prywaciarzy; od 1945r. do obecnej chwili zawsze prowadziliśmy firmę rodzinną/obecnie już 4 pokolenie/. Ci jak mówisz prywaciarz; zatrudniali pracowników, płacili dobre pensje oraz bardzo wysokie podatki.Spotykam wielu byłych pracowników np.dziadka,ojca i zawsze mówią o nich z szacunkiem.Raczej to ty jesteś balastem, jakimś urzędnikiem o wysokim ego a wykonującym zbędną społecznie pracę.Wystarczy trochę swobody gospodarczej,mniejsze podatki i ZUS a gospodarka sama się rozwinie byle rządzący nie przeszkadzali pracowitym obywatelom.
jas, 01.02.2014, 23:49
Prywatnych małych zakładów rzemieślniczych i sklepików było dużo.W mojej rodzinie istnieje firma od 1946r do tej pory.W LATACH 1950-198O z zakupem żywności nie było problemów,kłopot był z meblami i art,gosp.domowego--trzeba było wystać lub wychodzić.Ale za to jakość na najwyższym poziomie.W garażu mam 40 letni odkurzacz ZELMER,który nigdy się nie popsuł.Troszkę ci namieszali w główce dzisiejsi macherzy od sterowania ludzkimi zachowaniami.
jas, 04.06.2014, 16:25
jednej wypłaty ok. 2.200 zł 3 osobowej rodzinie starczało na opłaty i wyżywienie. Dla porównania 1 tona węgla to 230 zł. Żywność też nie była tak droga, ryby były dużo tańsze niż teraz. ZRESZTna osobę. T Ą nie było takich kominów płacowych jak teraz, a pracownik był szanowany, nikt mu nie mówił, że jak mu się coś nie podoba to może odejść, bo na jego miejsce jest 10. Zresztą mamy obecnie strasznie głupie ustawy. Dla przykładu samotna matka nie otrzyma z banku alimentów je śli jej dochód netto przekroczy 725zł
majka, 26.08.2014, 23:22
niż że za 1600 brutto ? tak :) lepiej bezrobocie :) popieram
das, 17.01.2014, 15:33