Niezmotywowany pracownik to wina szefa

Polacy chcą angażować się w działalność firmy, w której pracują, i się z nią identyfikować. Dlatego pracodawca mający na uwadze dobro organizacji powinien interesować się kadrą oraz dbać o jej poziom satysfakcji. Jest wiele metod, które pomogą stworzyć i utrwalić więź pracownika z firmą.
Niezmotywowany pracownik to wina szefa

fot. 123RF

Aby zapewnić pozytywną atmosferę wśród kadry, pracodawcy muszą wkładać dużo wysiłku w stymulowanie jej zaangażowania, między innymi – dbać o dobre warunki pracy, realizować potrzeby szkoleniowe zatrudnionych osób, tworzyć rozbudowane programy socjalne i wsparcia.

Zobacz też: Od szefa oczekujemy pieniędzy i uznania 

 - Polscy przedsiębiorcy zazwyczaj skutecznie zabiegają o zaangażowanie pracowników. Ta dbałość objawia się w licznych benefitach, profitach oraz różnego rodzaju organizowanych akcjach, np. wydarzeniach charytatywnych, spotkaniach plenerowych czy wyjazdach integracyjnych – mówi Patryk Mordel, prezes zarządu firmy Smart MBC.

Rynek pracy się zmienia, w związku z tym potrzeba nowych metod, które pozwolą utrzymać wskaźnik satysfakcji pracownika na dobrym poziomie. Wyzwaniem dla polskich pracodawców z pewnością jest skuteczne docenienie zaangażowania kadry.

Zobacz też: Czy Polacy czują się docenieni w pracy? 

- Prezesi muszą podążać za nowymi trendami, a przede wszystkim dbać o pracowników, którzy są częścią organizacji. Potrzebują oni wsparcia, a rolą szefa jest ich zrozumienie i udzielanie im pomocy – podkreśla ekspert. 


Autor: regiopraca.pl
Współpraca: infoWire.pl
Wideo
  • Niezmotywowany pracownik to wina szefa
1komentarzy
Dodaj komentarz

Komentarze (1)

wyzwiska, obcinanie pensji (oczywiście tej części dawanej pod stołem, wszyscy w Kielcach dostają pod stołem), grożenie bliżej nieokreślonymi straszliwymi konsekwencjami, itd. itp...
camus, 27.01.2016, 14:52

Polecamy